Θέμα: ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 30-08-12, 14:18
anivas86 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2010
Μοντέλο: mr2 4a-gte
Περιοχή: athens
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 313
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 219
anivas86 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS Εμφάνιση μηνυμάτων
είναι η απαιτούμενη (σε λογική τιμή) αντίσταση των καυσαερίων που πρέπει να εχει ένα αποδοτικό σύστημα εξάτμισης, ικανό να βελτιώνει την συμπίεση του μοτέρ (παράδοξο, αλλά ισχύει!!!). Αν είναι τελείως ελεύθερη (η εξάτμιση), κερδίζεις ψηλά αλλά χάνεις χαμηλά...και αντιστρόφως.
Και η 60άρα σωλήνα για 1,3 μοτερ...πολύ μεγάλη...

Μη το ψάχνεις, τότε. Μείωσε την διατομή σωλήνας, βάλε και ένα μεσαίο, και θα δεις διαφορά στην ροπή και "σπουλάρισμα" από χαμηλά!!!
στο 1.3t που ειχα με ct9 μεγαλωμενη,μπεκ,safc2, ειχα 60αρα σωληνα με ενα τελικο μονο!!δεν ειχα κανενα θεμα και η εξατμιση δεν ηταν καθολου μικρη!!ειναι μεγαλη η αποσταση απο τουρμπινα μεχρι τελικο στα corolla δεν ειναι starlet να θελεις 55αρα!
Απάντηση με παράθεση