Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 27-08-12, 16:10
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 295
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_8 Εμφάνιση μηνυμάτων
Κατατοπιστικοτατος.. Οποτε ειναι νορμαλ.. Τωρα που θα παω για σερβις θα ριξω εναν γενικο καθαρισμο.. Φιλτρο αερα εχω KN αλλα προχθες που το κοιταξα ειναι πεντακαθαρο, οπως την πρωτη μερα που το εβαλα.. Καταλυτη εχω τον μαμα ακομα, hjs απο που και ποιον λες; πχ Εuro3 200αρη; Αφου μετα απο καποια πραγματα που μου τυχαν εμεινε πισω το θεμα υπερκυβισμου λεω να του ριξω λιγα λεφτα ετσι οπως το'χω τωρα και οταν μου ερθει παλι η ορεξη για "ανοιγμα" να προχωρησω τον υπερκυβισμο..

@corollakiato: Η αληθεια ειναι οτι δεν εχει το τρελο προβλημα στο να ανεβασει ομαλα τις στροφες, αλλα ομως το εχω ψιλοκαψει ελεω οπισθεν σε ανηφορα βαρβατη στο "αισθημα" (:Ρ), γι'αυτο και εθεσα και αυτο το ερωτημα. χωρις βεβαια να αποκλειω και τη δικη σου αποψη.. Ενα κοιταγμα το θελει..
Ο δισκος αν εχει προβλημα, θα πιανει πολυ ψηλα, και θα σου μυριζει οποτε το πλακωνεις ειδικα αν εχεις 3η-4η και πανω...με πρωτη- οπισθεν αν δεν το σπιναρεις και το πλακωνεις, δεν παθαινει ζημια....πιο πολυ φθειρεται σε αποτομα σταματα Ξεκινα επειδη το πατιναρεις αλλα και σε ταξιδι οταν επιταχυνεις με μεγαλες σχεσεις επειδη ζοριζεται πολυ περισσοτερο ο δισκος να επιταχυνει τους τροχους....Αν σου πατιναρει θα πρεπει να παρατηρεις αποτομα τιναγματα του στροφομετρου καθως επιταχυνεις (χωρις αντιστοιχη βιαιη επιταχυνση), σαν να συμπλεκταρισες ενω παταγες γκαζι...Τα υπολοιπα περι σχεσεων σαζμαν και στροφων...επειδη πριν λιγο οδηγουσα το αμαξι....οπως σου περιεγραψα κιολας,ολα ειναι νορμαλ ... το μικρο χασμα στροφων ειναι φυσιολογικο... αυτο το νοημα εχει το "κοντο" κιβωτιο...

Οσο για τους hjs εγω στον exhaust center τον εβαλα... 3 200αρη , αλλα οταν "ανοιξε" ( δουλευτηκε) λιγο ο καταλυτης μετα απο μηνες , μου αναβε check το οποιο λυθηκε βαζοντας αποστατη στον λ.Αλλοι εξατμισαδες που θα πηγαινα ειναι ο ΜΑΙΚΟΝ κι ο παπαδοπουλος...δεν εχει μεγαλη σημασια , οσο το να μην ειναι μαιμου ο HJS ...επισημος αντιπροσωπος ειναι η TIKKOS RACING κοντα στην Ευελπιδων αν σε βολευει
γυρω στα 300 ο hjs ...( συνηθως αρχιζουν με 350 ευρω και πεφτουν στα 300) Ενω ο αποστατης κοστιζει 50 ευρω στον εξατμισα.... ισως σου κοστισει φθηνοτερα αν πας σε ενα μηχανουργιο να τον φτιαξεις μονος σου ) . Αλλα μην τον βαλεις αν δεν σου αναψει check... εγω εχω ελευθερη εξατμιση οχι stock... ισως να παιξε ρολο


Οσο για τους καθαρισμους που σου ειπα ... ενα 50αρικο υπολογισε τα μπεκ.... ενα 20αρικο τα μπουζι ( μην βαλεις ιριδιου πεταμενα λεφτα κατα την γνωμη μου ...) φιλτρο βενζινης 20-25 ευρω ...τωρα λαδι..... εγω εβαζα motul 300v 10w-40 με ενα 50αρικο τα 4 λιτρα , αλλα λογω κρισης τα αλλαξα με φτηνοτερα πλεον...πολυ καλο λαδι παντως και παλι σου βγαινει φτηνοτερα σε σχεση με αλλαγη λαδιων σε αντιπροσωπια.., φιλτρο αερα και maf τα καθαριζεις μονος σου

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 27-08-12 στις 16:19.
Απάντηση με παράθεση