Εγώ πάντως την είδα την συγκεκριμένη φλάντζα και ήταν πέτρα!! Ουσιαστικά έπαυε να είναι φλάντζα. Γενικά, με τόσα χλμ το μοτέρ αλλάζοντας όλες τις φλάντζες ησυχάζεις. Το κακό είναι πως θέλει λεφτά. Όλο το σετ απο Τοyota είναι ακριβό, νομίζω κάνα 200αρι, και πρέπει να ανοίξεις τον κινητήρα οπότε ξεφεύγει πολύ. Και εγώ που ρώτησα για την συγκεκριμένη φλάντζα μου είπαν πως όλες οι μετατροπές 4EFTE χάνουν ΛΙΓΟ λάδι απο εκεί. Οπότε, το λίγο φαντάζομαι είναι μέσα στα επιτρεπτά όρια και δεν χρειάζεται αλλαγή.
|