Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #28  
Παλιά 17-07-12, 04:17
tranks Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 17-07-2005
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 20
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 245
tranks είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπερα ,μετα απο περιπου 2,5 μηνες και περιπου 4000 χλμ που εκανα την μετατροπη εχω μια πιο ολοκληρωμενη εικονα. Λοιπον η οδηγηση μεσα στην πολη εγινε πιο ξεκουραστη και πιο οικονομικη λογο καλυτερης ροπης απο χαμηλα ,δεν χρειαζετε να κατεβαζω ταχυτητες οπως πριν γιατι το αυτοκινητο ειναι πιο ελαστικο ,προχθες ημουνα σε εναν ελαφρος ανηφορικο δρομο με 4η και 1000 στροφες και δεν χρειαστηκε να κατεβασω σε 3η απλα πιεσα το γκαζι και το αυτοκινητο ανεβαζε στροφες σχετικα ευκολα αν το ειχα γυρισμενο σε βενζινη σιγουρα θα εκανα ενα κατεβασμα.
Επισης θελω να πω οτι το αυτοκινητο εχει γινει πιο ζωηρο αλλα οχι κουραστηκο, ειχα παει ταξιδι με τρια ατομα με αποσκευες και αναμενο τον κλιματισμο και σε θεμα καταναλωσης μου καιει τα ιδια οπως πριν με τη βενζινη με νορμαλ οδηγηση παντα.
Μετα τις 6200 που μπαινει στο λιφτ εως τον κοφτη δεν υπαρχει κανενα προβλημα λητουργει αψογα ,απλα ειτε με βενζινη ειτε με αεριο σε αυτες τις στροφες η TS ειναι πολυ δυνατη αλλα στις χαμηλες στροφες βλεπω αισθητη διαφορα σε σχεση με την βενζινη.
οποιος το σκέφτεται παντως να κανει το αμαξι του αεριο να το κανει γιατι ειναι λεφτα που σου ξαναγυρνουν στην τσεπη.
Αυτα προς το παρον οταν εχω και αλλες πληροφοριες και εντυπωσεις θα τις μοιραστω μαζι σας.
Απάντηση με παράθεση