Την Παρασκευή το απόγευμα ολοκληρώθηκε το σύστημα, μπήκε πάνω η υδατοπαγίδα και έγιναν οι επεκτάσεις στα άλλα σωληνάκια των δοχείων διαχωρισμού υγρών-αερίων. Μετά από μερικά χλμ είδα τις γνωστες διαφορές στις επιδόσεις πάει πολυ ποιο ανετα το αμάξι παρολη την ζεστη, ειναι ποιο ζωηρο, τραβαει καλυτερα και ποιο ανετα, εγιναν δοκιμες σε εθνικη, διονυσο, Πεντελη και Λ.Μαραθωνος. Το μοτερ ακουγεται σαν ποιο αθόρυβο. Επισης η βελονα της βενζίνης κατεβαινει δυσκολοτερα, θα δουμε τις μετρησεις αναλυτικα με τον καιρο. Τα ampers τωρα που δουλευω ειναι 5-7 το πολυ αναλογα τα ηλεκτρικα φορτια και τις ταχυτητες που κινουμαι, γιατι αν πας ποιο γρηγορα και ρυθμισεις πχ 5 στο ρελαντι μετα μπορει να γινει 7! και 2 φωτος μια ολοκληρωμενη και η υδατοπαγιδα.
