Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #100  
Παλιά 14-07-12, 16:34
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 218
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
καταρχην τα τσιμουχακια αλλαζουν χωρις να λυθει το καπακι του μοτερ, το κοστος ειναι πολυ χαμηλο δλδ μιλαμε για αρκετα κατω απο 200 ευρω, αλλα δεν θελω να τα αλλαξω και μετα πχ να ειναι απο την τουρμπινα! προτιμω να ειναι τα τσιμουχακια γιατι ειναι ποιο ευκολο να γινει (δεν θα το κανω εγω) και με ποιο χαμηλο κοστος, τα τσιμουχακια ομως οπως λες και εσυ το εκανε και αλλες στιγμες! εμενα τα λαδια χρειαζονται ενα μικρο συμπληρωμα μετα απο πολλες χλδες χλμ κοντα στην αλλαγη τους δλδ! (αλλαζω καθε 5000). Εκτος αυτου δεν το κανει καμια αλλη φορα παρα μονο με πολυ πολυ ωρα στο ρελαντι, χτες ειχα μισαορο ρελαντι! συνεχεια ιδιες στροφες, ειχε να το κανει παρα παρα πολυ καιρο αυτο! αυτο που επαθες εσυ μηπως ηταν απο ελατηρια στα πιστονια? τοσο λαδι απο τσιμουχακια? δε νομιζω....
να συμπληρωσω επισης οτι σε προσφατες καρτες καυσαεριων που εκανα 2 μερες μετρησεις με γκαζια και ρελαντι δεν εβγαλε το παραμικρό!
επειδη το κάνει μονο με ρελαντι πολυ ωρα δεν αποτελει σοβαρο προβλημα γιατί είναι κάτι που σπάνια βλεπω! δλδ εχει συμβει 3-4 φορες μονο και αυτο επειδη εκανα δοκιμες! την μια με το στροφομετρο, αλλες με το A/C και τωρα με το υδρογονο, σε κανονικη χρηση δεν καιει τπτ σοβαρο και δεν εχω σοβαρό προβλημα! να και αλλος με ιδιο προβλημα σε αλλο turbo αμαξι http://www.psclub.gr/forum/viewtopic...699 810027e13
σε αυτο το φορουμ μου αρεσουν τα σχολια στο τελευταιο ποστ στην 8η σελιδα για τα Γιαπωνεζικα αυτοκινητα! ετσι ετσι....
Kαλα μην τρελενεσε, το συγκεκριμενο αμαξι εβγαζε πολλα προβληματα καθε τρεις και λιγο, το πηρα για 100.000 χλμ και ειχε 180.000 απο μαντρα στο Χαιδαρι και γενικοτερα υπηρξαν επεισοδια και διαφορα για ενα αμαξακι που ζημιωμενος βγηκα στο φιναλε. 2200 το αγορασα, 2000 το πηρε πισω λεγοντας για φυσικες ζημιες στους 5 μηνες χρησης που το ειχα (αμορτισερ κλπ δηλαδη) Πχ την πρωτη μερα της αγορας του το βραδυ εμεινε απο αντλια βενζινης. 250€ εξτρα και η βλακεια ειναι οτι ειχα μεινει στο μαγαζι του κοντα στην Καβαλας. Το παρατησα εκει και κακως δεν πηγα στον μηχανικο μου. Η αντλια ειχε 50€ που μου εβαλε (Hoffer) και την ελεγε γνησια. Στην Daewoo στα κεντρικα στον κηφισσο ουτε καν την αναγνωριζουν ως γνησια. 200€ νταβατζιλικι. Την πηγα παλι πισω μετα απο 1 μηνα γιατι σφυριζε. Αν ηταν γνησια ας εκανε τα ιδια.. Και απο τον συγκεκριμενο μαντρα επειδη πηγαινα και το Daewoo Espero που ειχαμε, οποτε χρειαστηκε βασικα γιατι το καημενο 2-3 βλαβες ειχε βγαλει απο το 1996 που το ειχαμε, μεχρι που με στουκαρε ο αλλος απο πισω στην Καβαλας και βγηκαν και τα 2 ολικη :Ρ Γενικα το Lanos ηταν μια κακη παρενθεση :Ρ Ξεχναω τα 20ευρα που εδινα καθε 2 μερες γιατι αδειαζε στα μπαμ; Και στο κορολλα γεμιζω με 70-80 ευρω και βαζω καθε 2 βδομαδες; :Ρ
Απάντηση με παράθεση