Μετά το σύστημα hydrogen booster (κακώς το λέμε υδρογονοκινηση δεν ισχυει αυτο), ετοιμασα την δευτερη εκδοση, έτσι ανοίχτηκε ο διαχωριστής και έβγαλα 5 πλάκες και έμεινε με 6 που είναι για τα κυβικά μου, στις φωτος φαινονται οι πλακες και τα λαστιχα-τσιμουχες. Μπήκαν μικρότερες αλενοβιδες ανοξείδωτες γιατί δεν ήθελα να χαλάσω τις μακριές. Ετσι μπόρεσε να μπει μπροστά όπως επρεπε να γίνει απο την αρχη και δεν θελει καμια στηριξη εκει γιατι χωραει ακριβως αναμεσα στο i/c και τις σωληνωσεις, για να μπει εκει αφαιρεσα μασκα, μηχανισμο καπο και κορνα και μετά τα ξανάβαλα πάνω. Τα καλωδια ρευματος χρειαστηκαν επέκταση οπως και μερικα σωληνακια και χρησιμοποιησα συνδεσμους REHAU Simpelxizen Φ16mm με σφιχτηρακια. Το φιλτρο βενζινης πλεον ειναι ποιο εξω απο τα δοχεια και δεν χρειαζεται να τα βγαζω για να το αλλάζω! και επίσης θα μπεί και ενα isolated power module με διακόπτη on-off για να μπορεί το ψηφιακό αμπερομετρο να παιζει με την μπαταρια του αυτοκινήτου και να μην θελει 9volth. Για υδατοπαγιδα (αφυγραντηρας πεπιεσμενου αερα), πηρα απο smart-cover πηγε 37 ευρω, γιατι το αλλο απο Χαβαη αργει πολυ και δεν ειναι και τοσο καλό.
http://www.hydrofuelsys.com/cubecart...d&productId=10 ευτυχώς έκανε μονο 10 δολαρια οποτε θα το εχω στην καβάτζα! Αριστερά από το i/c διακρίνεται η βάνα αδειάσματος του κυκλώματος. Το weekend θα μπουν πανω κατι επεκτάσεις σωληνώσεων και η υδατοπαγίδα και θα μπει ξανά μπροστά το σύστημα, ελπιζω όλα να πάνε καλά αυτή την φορά! Και οι φωτος.