Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #27  
Παλιά 10-07-12, 18:26
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap Εμφάνιση μηνυμάτων
Η πλαγιολίσθηση χρειάζεται στο χώμα αλλά πρέπει να έχει όρια...ο Loeb ξέρει αυτά τα όρια!
Έχει το ταλέντο του οδηγού..
O Loeb όταν ξεκίνησε να τρέχει, στις χωμάτινες ειδικές κρατούσε-κρατάει γραμμές και δεν έπαιζε-παίζει με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου πριν την στροφή για να ετοιμαστεί να την στρίψει. Αυτό πολλοί το κορόιδευαν και τώρα που έχει αποδείξει ότι έτσι βγάζουν χρόνους στο χώμα, ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ προσπαθούν να μιμηθούν την τεχνική του.



Νικηφόρε άλλα έλεγες στο 2ο ποστ




Συμφωνώ για το διασκεδαστής!
Διαφωνώ στο οτι ο Loeb δεν θα τα κατάφερνε στην εποχή των παλιών. Έχει αποδείξει οτι θα τα κατάφερνε εξίσου καλά.
Και για να το καταλάβεις καλύτερα φτάνει να ανατρέξεις στο ιστορικό των νικών του κάθε οδηγού αγώνων που πέρασε....Είναι ο μοναδικός που έχει σπάσει ΟΛΑ τα ρεκόρ.

ενα παράδειγμα... SAINZ 26 Νίκες, LOEB 72 Νίκες & 106 ποντιουμ. και με λιγότερα χρόνια εμπλοκής



Δεν συμφωνώ
Και είπαμε, Ταχύτητα και Θέαμα δεν μπορούν να συνδυαστούν για να κερδίσεις!



O Solberg έχει περισσότερους fans γιατί του αρέσει να υπογράφει αυτόγραφα και να πουλάει καπέλα και μπλουζάκια. Είναι πιο πολύ της προβολής, έτσι του αρέσει!! Και καλά κάνει!!
Τον Γάλλο δεν θα μπορέσει να τον πιάσει ποτέ όμως!!
Συμφωνω μαζι σου εν μερει... δεν διαφωνουμε επι της ουσιας...απλα η αισθηση μου ειναι οτι αν μπορουσαν σημερα να τηλεμεταφερθουν ο βατανεν ο ρερλ κι ολοι οι αλλοι θεοι του wrc (οπως ηταν στο peak της καριερας τους )κι οδηγουσαν το ιδιο Citroen,το αμαξι του Loeb ,θα εκαναν ευκολα εφαμιλλους χρονους με τον loeb...ομως αν ο loeb πηγαινε πισω στο χρονο και προσπαθουσε να οδηγησει με τον τροπο που οδηγει ,τα audi quattro s2 , και λοιπα group B ή και τα πιο μοντερνα toyota celica groupA lancia delta κτλ ,δεν θα φαινοταν τοσο ξεχωριστος γιατι δεν θα μπορουσε ευκολα να εφαρμοσει τεχνικη γραμμων με τοσο δυστροπα αυτοκινητα,δε νομιζω οτι θα κανε διαφορα ...Ειναι τυχερος που εμφανιστηκε οταν και η τελευταιοι "ΘΕΟΙ" ειτε αποσυρονταν , ειτε ηταν στα τελευταια τους (juha kankunnen Mc Rae κτλ ),παρολα αυτα κανεις δεν αμφισβητει την υπεροχη του αυτην την εποχη.....παντως οι οδηγοι που τρεχουν τα τελευταια χρονια ,ουτε απεξω δεν θα περνουσαν παλια....Φυσικα μιλαω ως θεατης , με το τι βλεπουν τα ματακια μου...και το τι θα θελα εγω να βλεπω.....γιαυτο κι εχω παψει να ασχολουμαι ενεργα με το σημερινο WRC και βλεπω βιντεακια και αφιερωματα απο το παλιο καλο Π.Π.Ρ..... και δεν πα να γραφει τους πιο απιστευτους χρονους ο loeb ...

Υ.Γ τις εποχες που ο sainz ηταν στα καλα του υπηρχαν αλλοι 5-6 οδηγοι που σταθερα κοντραρονταν για το πρωταθλημα ενω υπηρχαν 4-5 ομαδες που ειχαν πληρως ανταγωνιστικα αυτοκινητα ...οι νικες παιζοντουσαν στα δευτερολεπτα και μεταξυ 3-4 οδηγων σε πολλες περιπτωσεις ....την τελευταια 5ετια τουλαχιστον... ο loeb εχει το καλυτερο αμαξι... κι εχει μονο τον ομοσταβλο του κι αλλον ενα οδηγο απο την Φορντ να τον κοντραρουν συνηθως ....οποτε λογικο να εχει πολυ καλυτερα στατιστικα.....οι αριθμοι δεν λενε παντα την αληθεια.... αμα τρεχεις μονος σου και καταφερεις να βγεις δευτερος..... ε αυτο θα ταν κατορθωμα...

Οσο για τον Ken Block... για το D1 ισως να ναι καλος.... για το WRC δεν κανει

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 10-07-12 στις 18:35.