Θέμα: Υγραέριο
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1008  
Παλιά 02-07-12, 20:56
The_Emperor Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 22-09-2009
Μοντέλο: Toyota Corolla 2006
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 129
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 204
The_Emperor είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Το σύστημα που θελει το δικο μου μοτερ παει πανω απο 1600 ευρω τουλαχιστον για σοβαρα συστηματα-μαρκες. Εχω δει διαφημισεις με υγραερια συστηματα στα 600 ευρω, δεν ξερω τι προελευσης ειναι, ισως κινεζικα με αυτη την τιμη, παντως σιγουρα καποια στιγμη θα τα κλαιει η μανα τους, δεν θα εβαζα κατι που ειναι πχ απο βουλγαρια, πολωνια κτλ. Τωρα για την αποσβεση εχεις δικιο, αλλα οταν γεμιζεις καθε φορα εκει το καταλαβαινεις, βεβαια εδώ είναι καθαρά ψυχολογικό το θέμα! στα άλλα δυστυχώς έτσι είναι....εμένα να πω την αλήθεια αν και θα με κράξουν μερικοί αλλά ετσι νιώθω, με πειράζει πολύ που πρέπει να το βαλει μαστορας και αν γινει κατι πρεπει να τρεχω εκει μετά (πχ για ρυθμίσεις), γιατί εκτος τις αρχικές μετατροπές (αντικατασταση κινητηρων) και μια αλλαγη σασμαν-δισκου κτλ ολα τα άλλα εγώ τα κάνω στο αμάξι μου, οποτε λογικό. Οταν ομως το υγραεριο ας πουμε ειναι στην μιση τιμη της βενζινης, αλλα με την βενζινη εχεις καταναλωση πχ 9.5-10lt/100xlm και με το υγραεριο 12 που βλεπω μερικους να λενε, τοτε το κερδος μας δεν ειναι 50% αλλα λιγοτερο! ετσι δεν είναι?
Κάπως, έτσι έχουν τα πράγματα. Εάν το κέρδος είναι 50% ή 45% ή 40% δεν μπορώ να το υπολογίσω αυτή τη στιγμή. Εγώ πριν δυο χρόνια που έπρεπε να πηγαίνω και Άρτα μια φορά την εβδομάδα (έκανα μάθημα και στο ΤΕΙ εκεί...) είχα φτάσει να πληρώνω σε βενζίνη 200 ευρώ το μήνα. Τότε είπα : "δε γίνεται να δίνω τόσα για βενζίνη, πρέπει να βρω λύση" και μου πρότειναν το υγραέριο. Για να είμαι ειλικρινής, με το που το έβαλα, πρόσεχα ακόμη περισσότερο το πως οδηγούσα. Ακόμη και τώρα είμαι πιο επιφυλακτικός. Διάβασα αρκετά πράγματα και ξέρω ότι με το υγραέριο οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στο αυτοκίνητο είναι ακόμη υψηλότερες. Άρα ο κίνδυνος για να γίνει ζημιά είναι μεγαλύτερος. Ας μη γελιόμαστε. Τα αυτοκίνητά μας δεν είναι κατασκευασμένα για υγραέριο. Άρα χρειάζεται μεγαλύτερη προσοχή. Πιέζω ακόμη λιγότερο το αμάξι.
Έτσι, από τα 200 ευρώ μπορώ να πω ότι είχα πέσει και κάτω από 100 με το υγραέριο. Τουλάχιστον, στο τέλος του μήνα, αυτό έλεγε ο λογαριασμός. Τότε βέβαια το υγραέριο είχε 0,63 και η βενζίνη...ούτε που θυμάμαι...νομίζω πάντως περισσότερο από το διπλάσιο...Έτσι, ενδεχομένως το κέρδος να ήταν και 50%. Σήμερα πρέπει να είναι λιγότερο.
Το σύστημα που έβαλα - prins - είναι από τα πλέον αξιόπιστα.
Το πλήρωσα τότε 1600 ευρώ (όλα μέσα...) και απόσβεση έκανα στους πρώτους 14 μήνες. Από τότε έχω μόνο κέρδος και καμιά βλάβη (κάνω το σταυρό μου...) ούτε καν ένδειξη δυσλειτουργίας (έχω διαβάσει στο δίκτυο για ένα σωρό προβλήματα...)
Για να επανέλθω σε αυτό που ρωτάς, για 10.000 χλμ το χρόνο και για πάνω από 1600 ευρώ εγκατάσταση η γνώμη μου είναι ότι δεν αξίζει τον κόπο.
Εάν έκανες τα διπλάσια χλμ θα σου έλεγα ναι, αλλά για κάτω από 20.000 δεν αξίζει...
Απάντηση με παράθεση