ρε παιδια αν ηταν τοσο απλο το θεμα τις αναρτησης θα βαζαμε ολοι μια συγκεκριμενη αναρτηση κ τελος.
κατ'αρχας καθε αμαξι ειναι διαφορετικο, επισης αλλιως λειτουργει το αμορτισερ με διαφορετικα ελατηρια.
η αναρτηση αποτελειται απο τα ελατηρια,αμορτισερ,σινεμπλοκ,top mount και φυσικα παιζουν ρολο οι ζαντες-λαστιχα.
δεν μπορειτα να συγκρινεται την agx σε 2 διαφορετικα αυτοκινητα, του ανδρεα ειναι πιο καινουργιο και ειναι καλοστημενο απο την toyota, του νικηφορου το αμαξι μετά απο τοσα χρονια εχει σαπισει.αν εβαζε ενα σετακια καινουργια σινεμπλοκ κ τοπ μουντ σιγουρα θα εβλεπε αλλιως τα agx.νικηφορε για πες διαφορα που ειδες οταν αλλαξες σινεμπλοκ αντιστρεπτικων...
επισης να πω ενα παραδειγμα, το αμαξι μου οταν ειχα την d2 κοπαναγε παρα πολυ με 195/45/16, ε οταν εβαλα για καποια στιγμη 175/65/14 ειδα αλλο αμαξι, τα λαστιχα αποροφουσαν τα παντα και φυσικα το αμαξι επερνε κλισεις.
|