Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #18  
Παλιά 22-04-12, 10:08
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλύτερα υπερκυβισμος παρα να αλλαξει καποιος μοτερ με ενα που δεν δηλωνεται και να το εχει αδηλωτο!!! οπως λεει ο pilotos7 ειναι δυσκολο πολυ να το καταλαβουν! πως δλδ θα το ψαξουν? θα τα ξηλωσουν ολα να δουν τα μεγεθη των πιστονιών? αν μιλαμε βεβαια για μοτερ 5E δλδ 1500cc απο passeo που βαζουν το μπλοκ του σε starlet ή corolla EE111 και βαζεις τα εξαρτηματα του 4EFTE και εχεις 1500 δλδ κατι σαν 5EFTE που δεν υπαρχει κανονικα τοτε ναι αν το κοιταξουν που ειναι 90% οτι θα γινει το κακο θα δουν να λεει 5Ε ενω η αδεια 4Ε αρα απο 1300 εχει γινει 1500 και φοροδιαφευγεις! οταν αλλαζουν τα σωθηκα με ιδιο μπλοκ πως θα το καταλαβουν? εφοσον ο χτυπημενος τυπος του επανω ειναι ο ιδιος με πριν!
Ακομα και τροπος να υπάρχει να κυβιστει που δεν το γνωριζω εγω πως και αν, ποιος θα το κανει?
Απάντηση με παράθεση