αλλο πραγμα ειναι που φεγγει το φαναρι δλδ το πανω-κατω και αλλο το πως φωτιζει, το χρωμα που δεν ειναι λευκο κουραζει απιστευτα τα ματια αυτο λεω.... και μαλιστα σε μερικα αμαξια που ειναι και πανακριβα βλεπεις μωβ xenon και καραστραβωνεσαι μονο που βλεπεις το χρωμα ΧΩΡΙΣ να χτυπαει πανω σου! οποτε δεν ειναι θεμα ρυθμισματος αλλα χρωματος και αποχρωσης. Τα xenon στα ποιο πολλά kelvin ειναι λιγοτερα lumens (ενταση φωτεινοτητας) αλλα αυτο θα μας απασχολουσε οταν χτυπαει το φως επανω μας, οταν ομως ενα φως δεν ειναι σε αποχρωση οσο ποιο κοντα γινεται στο φως ημερας (daylight) τοτε ειναι θεμα στα ματια μας γιατι ειναι πολυ κουραστικο, παντως τα 6000k ειναι στο καλυτερο οριο και στην αποχρωση και στα lumens, στα 4700 τα lumens πανε πολυ πανω...Περιττό να πω πως σύμφωνα με τον ΚΟΚ επιτρεπονται μονο τα κανονικα φωτα δλδ τα κιτρινιαρικα κοινως και με λευκο φωτισμο, λοιπες αποχρωσεις απαγορευονται.
And a comparison of Kelvin to lumens;
Standard OEM halogen 55W 9006(HB4) = 1100lm (lumens)
4300k D2S Philips = 3200lm (lumens)
4300k D2R Philips = 2800lm (lumens)
4300k D2S Philips = 2400lm (lumens) actually 5800k
4300k D2R Philips = 2000lm (lumens) actually 5800k
4800k D4S/R (brand) = 3800 (lumens) ** brightest in the market
5800k D4S/R (brand) = 3300 (lumens)
7000k D2S other = 1790lm (lumens) *(other bulb brand)
7000k D2R other = 1390lm (lumens) *(other bulb brand)
8000k D2S other = 1180lm (lumens) *(other bulb brand)
8000k D2R other = 780lm (lumens) *(other bulb brand)
Higher than 8000k, the light output significantly drops off, causing the light to be almost useless.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 30-03-12 στις 21:33.
|