Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #33  
Παλιά 07-03-12, 00:17
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kinky chef Εμφάνιση μηνυμάτων
Συγγνωμη για την αγνοια μου, αλλα ολοι απο καπου ξεκινανε Τι σιμαινει Ε12?
Αν καταργήσω τον τελευταιο καταλύτη δεν θα έχω μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης?
Απο οσο έχω δει εγώ το αμάξι απο κάτω, έχει τον έναν λαμδα στην μηχανή κοντά και εκεί που τελειώνουν τα χταπόδια εχει τον καταλύτη και στο τέλος του τον λάμδα απάνω. μετά ακολουθεί μια σωλήνα και άλλος ένας μικρότερος καταλύτης
o μικρος καταλυτης ζεσταινεται και ερχεται σε θερμοκρασια λειτουργιας ποιο γρηγορα κι ετσι εχεις καθαρα καυσαερια σχεδον με το που γυρνας την μιζα.. συν οτι βοηθαει να ζεσταθει ποιο γρηγορα ο κυριος καταλυτης ... , αφαιροντας το γλυτωνεις βαρος και back pressure... κερδιζοντας ελαφρα σε αποδοση ... παραμενεις νομιμος και βγαζεις καρτα καυσαεριων κανονικα απλα θα εισαι λιγοτερο "οικολογικος" κατα την κρυα εκκινηση... στα επιπεδα μιας 1400αρας Ε11 , μια χαρα δηλαδη !! στην ουσια μονο κερδη εχεις αφαιροντας τον
Απάντηση με παράθεση