Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #15  
Παλιά 27-02-12, 10:19
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
εγω πιστευω με μαμα μοτερ θα καρακρεμασει η δυναμη του κινητηρα σου! εγω στον 4EFTE ποτέ δεν είχα μεσαιο καζανακι! χειροποιητο downpipe, εξατμιση 55mm, καταλυτη μεταλλικο απο κατω και ενα τελικο ελευθερας, το μεσαιο το θεωρω περιττό σε αυτο το μοτερ και κοβει δυναμη απο την ροη των καυσαεριων, ο θορυβος ομως ειναι σε λογικα επιπεδα δλδ δεν κανει σαν τα saxoralla που ειπες, εκεινα πρεπει να εχουν group n. Σε μαμα μοτερ δεν ξερω γιατι αλλαξα μοτερ αμεσως! στο σταρλετ παντως ειχα βαλει μονο ενα τελικο και μια φιλτροχοανη στο μαμα μοτερ και ειχε κρεμασει στα ψηλά! σερνοτανε! μονο βαβουρα και τπτ παραπανω! εγω στο ειπα και αλλη φορά τσάμπα λεφτά δινεις για αυτο το μοτερ! αν αλλαξεις μοτερ καμια φορα παλι θα τα θες ολα αυτα! παντως καλυτερα με μεσαιο γιατι θα χαλασεις το backpressure και το χρειαζεται αυτο το μοτερ.
Απάντηση με παράθεση