Χαρα στο κουραγιο σου φιλε μου!!!
Μπραβο καλη συνεχεια !!!!
Με το καλο να το δουμε στους δρομους ,σε συναντησεις και γιατι οχι και σε κανα dyno .......
Μια παρατηρηση εχω να κανω αν μου επιτρεπεις που ειδα.....
Ειδα για τουρμπο ρουλεμαν GT 25 οποτε λογικα εννοεις την 2554 της Garrett!!!Αυτη ειναι για παροχη απο 170-270 ιππους!!!Για κυβισμο απο 1.4-2.2!!!
Πολυ σωστη λοιπον η επιλογη της κατ'εμε εφοσον μιλαμε για 1300 κυβικα και οχι παραλογα αλογα και πολυ lag!!!
Ομως η ενσταση μου ειναι τα custom μπεκ που λες για 330!!!
Μηπως κατι ειναι λαθος!!!Τα 330 επαρκουν για θεωρητικη παροχη στο 100% για 240 αλογα!!!!Στο 90% για 218 αλογα και στο 80% για 195 περιπου αλογα!!!
Νομιζω οτι θα τα δουλευεις αρκετα οριακα αν παιζεις στα 220 αλογα!!!
Εκτος αν δεν εχεις σκοπο να το φτασεις εκει!!!!
Για την συγκεκριμενη τουρμπινα θα σου προτεινα μπεκ 370(ιδανικα για 270 αλογα max) ή και 410cc με χαλαρο duty cycle!!!!
Γνωμη μου παντα αυτη απλα επειδη εγω την πατησα με τα δικα μου τα 440 στο Punto και ηθελα 550 γι αυτο το λεω!!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη... 
|
|