Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #12  
Παλιά 08-02-12, 19:43
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
αν φορας μεταλλικο καταλυτη και σου βγαζει error oτι εχει προβλημα ο κταλυτης και σου κανει περιεργα στην μετρηση καυσαεριων,τοτε αν δεν εχει ζημια ο λ ή ο καταλυτης ,αν βαλεις αποστατη στον 2ο λ δεν θα ξαναχεις προβλημα...οταν εχεις ποιο ελευθερο καταλυτη-εξατμιση ... τα καυσαερια κινουνται πιο γρηγορα,ειναι πιο πολλα σε ογκο και καποιες φορες μπερδευει ο λ και δε διαβαζει σωστα ...Στην αντιπροσωπεια θελαν να μου αλλαξουν λ και να με βαλουν να ξανα αγορασω ολη την μαμα εξατμιση .....γιατι περα απο το λαμπακι που αναβε,με το ζορι εβγαζα καρτα.....πηγα στον εξατμισα να ζητησω εξηγησεις και λυσεις,μου κοτσαρε πανω τον αποστατη και εστρωσε το αμαξι ουτε λαμπακια ξανα ουτε τιποτα και οι μετρησεις καυσαεριων καλυτερες κι απο του μαμισιου καταλυτη (οταν το χω ζεστανει καλα )

Υ.Γ Εμενα αρχισε να αναβει το λαμπακι επιμονα 1,5 χρονο και 15000-20000km αφοτου ειχα βαλει τον ελευθερο καταλυτη-εξατμιση

Οποτε πριν αλλαξεις οτιδηποτε πηγαινε σε εξατμισα και δοκιμασε τον αποστατη.... κοστιζει ενα 50αρι ,το να αλλαξεις καταλυτη ή λ ειναι απο λιγο εως αρκετα ακριβοτερο...Στα υπολοιπα τωρα ασχετα με το προβλημα σου , πηγαινε πλυνε ή αλλαξε φιλτρο αερος......λυσε και καθαρισε τον MAF οπωσδηποτε αλλαξε το φιλτρο βενζινης...κι αν σου περισσευουν λεφτα καθαρισε και τα μπεκ...θα δεις αλλο αμαξι και απο θεμα οικονομιας και απο θεμα δυναμης

Ολα τα παραπανω τα αναφερω γιατι τα εκανα κι εγω .ελπιζω να βοηθησα ....

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από iempan Εμφάνιση μηνυμάτων
Το φιλτρο βενζινης δεν ειναι μεσα στο ρεζερβουαρ?
το 4ΖΖFE στο Ε11 το εχει κοντα στην αντλια των φρενων πισω απο το φιλτρο αερος

Το ιδιο εχω δει νομιζω και στο avensis 2002 μοντελο που ειναι 3ZZFE τωρα αν αλλαζει κατι στο Ε12 και το χει στο ρεζερβουαρ.. δεν το ξερω

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 08-02-12 στις 20:00. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση