Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #43  
Παλιά 07-02-12, 19:07
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
τα FSI και κυριως τα TSI-TFSI λογω υψηλης συμπιεσης...δυνατοτητας να δουλευουν πολυ φτωχα μειγματα λογω αμεσου ψεκασμου (αρα σηκωνουν αρκετα επιθετικες ρυθμισεις καυσης )και επειδη εχουν αρκετα ροικο καπακι απο το εργοστασιο ,με φιλτρο -προγραμμα 100αρας βενζινης -εξατμιση (και αν θες και εκκεντροφορους ) περνουν πολυ τα πανω τους ,ακομα και τα ατμοσφαιρικα ,αλλα γενικα δεν τρελαινονται για στροφαρισμα,ειδικα σε εργοστασιακη μορφη παρα τα αλογα που δειχνουν στα dyno ειναι ταφοι ... ειναι και βαριες οι γερμανικες καροτσες για ατμοσφαιρικα μοτερ μικρων κυβικων...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 07-02-12 στις 20:33.
Απάντηση με παράθεση