τα FSI και κυριως τα TSI-TFSI λογω υψηλης συμπιεσης...δυνατοτητας να δουλευουν πολυ φτωχα μειγματα λογω αμεσου ψεκασμου (αρα σηκωνουν αρκετα επιθετικες ρυθμισεις καυσης )και επειδη εχουν αρκετα ροικο καπακι απο το εργοστασιο ,με φιλτρο -προγραμμα 100αρας βενζινης -εξατμιση (και αν θες και εκκεντροφορους ) περνουν πολυ τα πανω τους ,ακομα και τα ατμοσφαιρικα ,αλλα γενικα δεν τρελαινονται για στροφαρισμα,ειδικα σε εργοστασιακη μορφη παρα τα αλογα που δειχνουν στα dyno ειναι ταφοι ... ειναι και βαριες οι γερμανικες καροτσες για ατμοσφαιρικα μοτερ μικρων κυβικων...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 07-02-12 στις 20:33.
|