Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 07-02-12, 07:50
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από agapiou Εμφάνιση μηνυμάτων
Ανδρέα, αν με επιτρέπεις, θα ήθελα να ρωτήσω επίσης, πόσα χιλιόμετρα μπορούν να αντέξουν τα agx, μέχρι να αρχίσουν να κοπανάνε;
Δημήτρη, να σου πω την αλήθεια δε ξέρω... Θεωρώ ότι υπό φυσιολογικές συνθήκες θα αντέξουν όσο και τα συμβατικά αμορτισέρ. Τώρα με τα ελατήρια χαμηλώματος 3cm, σίγουρα θα υπάρχει μία (ελάχιστη έως μηδαμινή κατά την ΚΑΥΑΒΑ) επιπλέον καταπόνηση, αλλά δε μπορώ να σου πω ακριβώς χιλιόμετρα... Επιπλέον, εγώ προσωπικά δε το έχω ψάξει ιδιαίτερα, αφού κάνω ελάχιστα χιλιόμετρα ελέω εταιρικού αυτοκινήτου (για την ώρα τουλάχιστον) και δε με έχει απασχολήσει σοβαρά αυτό το θέμα...


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GMASTER6 Εμφάνιση μηνυμάτων
Στην 11αρα που συνδιασα τα kayaba και με τα 2 ελατηρια τα hr ηταν καλυτερα,ελαφρως σκληροτερα και με λιγοτερες κλισεις.το ανεφερα μονο για το πως συνεργαστηκαν το καθε ελατηριο με kayaba αμορτισερ σε μενα
Προσωπικά δε θα ήθελα να είναι πιο σκληρά από τα ΤΤΕ. Απλά έχω την αίσθηση ότι τα ΤΤΕ δε συνεργάζονται ιδανικά, μου φαίνεται ότι η συμπεριφορά τους είναι λίγο "ξερή", εάν μπορεί να γίνει αντιληπτός αυτός ο όρος... Το "ελαφρώς σκληρότερα" δε θα με ενοχλήσει ιδιαίτερα εάν η συνεργασία των δύο είναι πιο σωστή... Θα μου πείτε τώρα "μία δοκιμή θα σε πείσει", αλλά η δοκιμή δυστυχώς κοστίζει κάμποσα λεφτάκια...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση