Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
μην πειραξεις τιποτα πριν τον καταλυτη,ουτε το χταποδι...το ποιο πιθανο ειναι να χασεις,ειδικα αν δε σκοπευεις να βαλεις προγραμμα ασε που αν δεν κανω λαθος οι 4zzfe-3zzfe-1zzfe φορανε το ιδιο χταποδι (ιδια διατομη )και η διατομη αλλαζει στην υπολοιπη εξατμιση μετα τον καταλυτη,αναλογως τα κυβικα του μοτερ (4zzfe "μικρη" διατομη-1zzfe μεγαλυτερη διατομη)
το 1600αρι 45αρα δε φοραει απο την μανα του?42αρα φοραει το 1400...σε 48αρα πας αφοβα φιλε μου...φυσικα καπου κερδιζεις καπου χανεις ..παιζοντας με τις διατομες τις εξατμισης ,χωρις να μεταβαλλεις σημαντικα τις ρυθμισεις καυσης (προγραμματισμος) στην ουσια μετατοπιζεις την καμπυλης αποδοσης αριστερα-δεξια (χαμηλες-υψηλες rpm) και ελαχιστα προς τα πανω οσο ειναι το περιθωριο που εχει ο εγκεφαλος να ρυθμισει τα μειγματα περαν του default προγραμματος
Αυτο μπακαλιστικα σημαινει οτι οσο μεγαλωνεις την διατομη εξατμισης (μειωνεις backpressure) ,η καμπυλη αποδοσης μετατοπιζεται προς τις υψηλες στροφες αδειαζοντας χαμηλα αντιστοιχα
|
πολυ σωστος ο συνονοματος
