Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 05-02-12, 00:25
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 422
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Αυτό που γράφεις, Αντρέα, ισχύει στην περίπτωση κατά την οποία το κοντέρ παίρνει ένδειξη από το γρανάζι που είναι πάνω στο διαφορικό και η περιστροφή του μεταδίδεται με ντίζα στο κοντέρ.
Αυτό -τουλάχιστον στην περίπτωση της TS μας- δεν ισχύει, αφού την ένδειξη ταχύτητας την παίρνει από τους αισθητήρες του ABS (αν δεν κάνω λάθος) και μπορείς να βλέπεις τιμές ταχύτητας ακόμα και μέσα από τη θύρα OBD.
Πιστεύω ακράδαντα ότι είναι ηλεκτρολογικό το πρόβλημα του φίλου μας, αφού είχα αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο γύρω στο 1998 με το στροφόμετρο ενός Lantra, το οποίο οφειλόταν σε δύο-τρία καλώδια της πλεξούδας που ήταν έτοιμα να κοπούν (και έκοβε και το μπεκ του δεύτερου κυλίνδρου προκαλώντας διακοπές). Τη βλάβη την εντόπισε ένας μηχανικός "γάτα" εξειδικευμένου συνεργείου, που έβαζε τα "κυάλια" (όχι απλά τα γυαλιά) στα συνεργεία της αντιπροσωπείας.
Με το καλό να λύσεις το πρόβλημά σου φίλε...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση