Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #21  
Παλιά 03-02-12, 20:39
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Εξαρταται τι μοτερ εχεις και ποσο κοβει η μαμα εξατμιση! αν το παρακανεις σε διαμετρο κτλ μπορει να χασεις backpressure και να γινει ψοφιμι το μοτερ και να κρεμαει και να μην τραβαει καλα! το εχουν παθει αρκετοι, δεν σημαινει παντα οτι ποιο ελευθερη εξατμιση ειναι καλυτερα! θελουν υπολογισμους αυτα. Στο θεμα θερμανσης του καταλυτη ειπαμε αλλο ατμοσφαιρικο αλλο turbo! στα ατμοσφαιρικα ζεσταινει ευκολοτερα τον καταλυτη! εγω καταλυτη εχω και ενα τελικο ελευθερας μονο και downpipe μπροστα χειροποιητο, η εξατμιση ειναι 55mm, αλλα για να ζεστανω καταλυτη πρεπει να το λιωνω και οταν εισαι σε κινηση και απανοτά φαναρια και πας σημειωτον με 20χλμ λιγο δυσκολο!!!! οποτε πως να βγαλει μετα καρτα? αυτο το προβλημα ειχα! ή οταν ειχα περασει ΚΤΕΟ και ηταν 1χλμ απο την δουλεια μου και πηγα εκει αμεσως πως να ζεσταθει? ακομα το ρελαντι ψηλα ειχε! το πηρε ενας εκει περα και τουρμπιζε ποση ωρα βολτες και χαιροτανε για να καταφερει να βγει καρτα!
Απάντηση με παράθεση