Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 27-12-11, 23:19
TOUGHSPORT Offline:
banned
 
Εγγραφή: 14-02-2006
Μοντέλο: Δάκρυ
Περιοχή: Θεσσαλονικη,μα δε με χωραει!!!
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 106
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
TOUGHSPORT είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
υπηρχε και επισημη μετατροπη προσφορα μεσα στο club παλιοτερα γυρω στα 5000 ευρω ολα οσα χρειαζονται και τοποθετηση-ρυθμισμα μεσα ,για τα 1400-1600αρια...τωρα για το δικο σου που το κιτ ειναι κατευθειαν bolt on ισως να κοστιζει κατι λιγοτεο η ιστορια αλλα δυσκολα θα πεσεις κατω απο 4000ευρω κατα τη γνωμη μου....αν εχεις κανα 3000αρο και μπορεις να πουλησεις και τον greddy σε μια καλη τιμη....ο rotrex ειναι αν οχι η καλυτερη,απο τις καλυτερες λυσεις σιγουρα σε compressor και δινει δυναμη και ψηλα,δεν ψοφαει μετα τις 6000
γτ ρε συ αυτα τα νουμερα?? σορρυ αλλα δε μπωρω να το κατανοησω...
ας υποθεσουμε οτι εχω τα εξης
1) τον τσαρτζερ,(ειτε ΜΡ62 ειτε rotrex ) και εφοσον ο rotrex ειναι bolt on συνεπαγεται NO πατεντα οπως με τον ΜΡ62.
2)εχω τον αγραφο
3)αντε να σε βαλω και ενα 2χιλιαρο,αντε 2500 με intercooler προγραματισμο εργατικα και τπτ ψιλα που θα χρεαστει .
τα λεω σωστα? η εχω λαθος εντυπωση??νομιζω οτι μονο αμα αλλαξεις και μπιελοπιστονα θα αγγιξει το 5χιλιαρο....
αν λεω κατι λαθος ασ με διορθωσει καποιος να συνετιστω λιγο.
Απάντηση με παράθεση