Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 14-12-11, 09:23
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ltsantar Εμφάνιση μηνυμάτων
Avensis 1ZZ 129ps.Celica-mr2 1ZZ 143ps.Διαφορά 14ps.Κορμός,έμβολα[διάμετρος-διαδρομή],στρόφαλος,μπιέλες,συμπίεση, πολλαπλή εισαγωγής,πεταλούδα όλα ίδια.Αλλάζουν οι βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής [μεγαλύτερες],ο εκκεντροφόρος εισαγωγής [πιο άγριος],η εξάτμηση [μεγαλύτερης διαμέτρου] και το πρόγραμμα στον εγκέφαλο.Το φιλτροκούτι στη Celica είναι μπροστά από την μπαταρία,πίσω δηλαδή από τη μάσκα,στο Avensis αντίθετα,όπως και στα Corolla.
Ωραιος ο Λεωνιδας!!!!Με κατατοπισες πληρως!!!Αρα λιγο διαφορετικη κεφαλη!!!Το εχεις μελετησει το θεμα καλα φιλε μου Λεωνιδα!!!

Ποτε θα τα πουμε απο κοντα?
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση