Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 14-12-11, 08:01
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Αν μιλάς για αυτό να ξέρεις ότι πουλάει μόνο τον compressor και όχι ολόκληρο το Kit (το γράφει ο άνθρωπος κιόλας) και ουσιαστικά είναι άχρηστος, εκτός εάν κάποιος τον θέλει για ανταλλακτικά εφόσον ήδη έχει ΤΤΕ Compressor.

Τα τεχνικά περί απαιτούμενων parts που χρειάζονται για αν είναι πλήρες ένα kit της Greddy δε τα ξέρω, σίγουρα άλλα μέλη θα μπορέσουν να σε βοηθήσουν καλύτερα από εμένα σε αυτό το θέμα...

Ενημερωτικά πάντως και μιας και μιλήσαμε σε προηγούμενα posts περί πίεσης των compressor, η ενημέρωση που είχε ένα μέλος του http://www.toyotaownersclub.com, κάτοχος Corolla TS Compressor από την ΤΤΕ Γερμανίας το 2006, σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του compressor της ΤΤΕ, τον ενημέρωσαν για τα εξής:

Παράθεση:
The supercharger clutch engages related to some parameters ( see below ) and stays engaged within the whole rev. range.
1. Coolant temperature > 28°C
2. Vehicle speed > 6 Km/H
3. Throttle blade angle > 10° .......

The boost pressure starts from slightly below 0,3 bar, gets it´s peak of appr. 0,56 bar at around 5500 revs and decreases to appr. 0,38 bar.
Όλα τα παραπάνω γράφτηκαν εδώ.
__________________
Lift, lift, lift...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 14-12-11 στις 08:38.
Απάντηση με παράθεση