Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #11  
Παλιά 12-12-11, 08:23
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Πολύ ωραία όλα αυτά που προτείνετε στον TOUGHSPORT περί 3sgte αλλά λογικά σκεπτόμενος (και χωρίς να ξέρω το πορτοφόλι του παιδιού), έχει ήδη μπει σε ένα διόλου ευκαταφρόνητο έξοδο (την αγορά και τοποθέτηση του 2zz) και έχει ήδη τη κατοχή του έναν compressor ή ένα μέρος αυτού. Το να μπει στη διαδικασία αγοράς νέου μοτέρ και μίας μετατροπής η οποία δεν είναι και η πλέον απλή (ούτε η πλέον φθηνή), θεωρώ ότι είναι too much. Καλό θα είναι να μάθει ο φίλος τι μπορεί να κάνει και που μπορεί να φτάσει σε απόδοση με αυτά που έχει. Και από όσο εγώ έχω ακούσει και διαβάσει, με τον Greddy μπορείς να φτάσεις αξιόπιστα χωρίς να ανοίξεις μοτέρ γύρω στα 270+ άλογα.


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos ts Εμφάνιση μηνυμάτων
εγώ νομίζω καλύτερα είναι να κάνεις compressor η turbo την ts παρά να βάλεις άλλο μοτέρ 3sgte st205 ή st215 όχι οτι δεν είναι καλά μοτέρ αλλά μετά μπλέκεις αλλού!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εάν εννοείς το θέμα νομιμότητας και δήλωσης του μοτέρ, ούτε τώρα είναι νόμιμος, αφού δε τον έχει δηλώσει τον 2zz... Πιθανόν βέβαια η δήλωση του 3sgte να είναι πιο δύσκολη...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση