Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Κοιτα απολυτα σεβαστη η αποψη ΣΟΥ περι σκαλισματος ενος εργοστασιακου μοτερ .....
Μην ξεχνας ομως οτι εισαι μεσα σε ενα forum που εκτος απο το να λεμε για διαφορα ,αξεσουαρ-συναντησεις κτλ κτλ.κανουμε και βελτιωσεις και ΠΟΛΛΕΣ μαλιστα ,αλλοι με λιγα χρηματα αλλοι με πολλα!!!
Οτι εχει ο καθενας , αλλα ο σκοπος ειναι η βελτιωση οχι μονο σε δυναμη ,αλλα σε εμφανιση,σε αναρτηση,σε φρενα και γενικα οτι μπορει κανεις να βελτιωσει στο αμαξι που αυτος εκρινε και μπορεσε να παρει......!!!!
ΚΑΚΩΣ δεν σε ενδιαφερει η ΡΟΠΗ φιλε μου γιατι το αμαξι στο δρομο οταν κινεισαι απο 2000-5000 στροφες(το 95% της κυκλοφοριας μας δηλαδη) δεν παει απο ΑΛΟΓΑ αλλα απο ΡΟΠΗ!!!
Τα αλογα τα βγαζεις απο 5800-6000 και πανω κατι το οποιο ειναι το 5% των χιλιομετρων ενος συμβατικου-καθημερινου αμαξιου με συμβατικο οδηγο!!!!
Οδηγησε ενα υπερκυβισμενο και θα καταλαβεις τι ειναι αυτο που ωθησε τοσα μελη του κλαμπ να το πραξουν αυτο σε καθημερινη χρηση!!!
Οσο για το να ανοιξει ο κινητηρας ΑΛΟΓΑ δεν θα δεις παραπανω....Επιδοσεις ναι αφου θα στροφαρει καλυτερα οσο στρωνει αλλα τα αλογα στο δυναμομετρο θα στα βγαλει κανονικα!Το ειχε ενα αρθρο που το διαβαζα και αν το βρω θα το βαλω και μου εκανε εντυπωση αλλα ισχυει!!!
|
Το όλο ζήτημα είναι αν θα είναι απλό vvti ο υπερκυβισμός ή duall. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Τα άλογα είναι η δύναμη του κινητήρα. Εχω οδηγήσει δίλιτρο με παλιό κινητήρα και πήγαινε χειρότερα απο το δικό μου. Μετράει και αν είναι καινούργιο το αμάξι και τι κινητήρα έχει. Δεν γνωρίζω για πιο μοτέρ μιλάς και λες ότι βγάζει άλογα μετά τις 5800 στροφές! Για καμιά yamaha μήπως? Το 1.6 βγάζει τα άλογά του μετά τις 3500 στροφές έχει γύρω στα 120 άλογα και στις 5000 έχει 130 άλογα. Βάλε καμιά δυναμομέτρηση του υπερκυβισμένου να δούμε που υπερτερεί σε πιο φάσμα των στροφών αν υπερτερεί κάπου. Επίσης εγώ στην πόλη οδηγάω με 1000 μέχρι 3000 στροφές δηλαδή τις αλλαγές τις κάνω πριν τις 3000 στροφές και πάει μια χαρά το αμάξι. Επίσης για υπερκυβισμό αν δεν γίνει επαγγελματική δουλειά άντε να κρατήσει μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα. Μετά θα γίνει σαν τριαντάφυλλο το μοτέρ. Εγώ κάνω 30000 τον χρόνο και ανοίγω το καπό μια φορά στα 30000 χιλιόμετρα για να βάλω νερό για τα τζάμια. Αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος που σου είπα ότι είμαι κατά του πειράγματος του κινητήρα. Αλλά είναι καθαρά μια προσωπική άποψη που στις μέρες μας που κανείς δεν έχει λεφτά για τέτοια νομίζω εκφράζει και άλλους. Εκτός και από το να δώσεις λεφτά να αγοράσεις π.χ. διαμέρισμα προτιμάς να τα δίνεις σε βελτιώσεις αμαξιών. Επίσης κανείς πλέον δεν βάζει κόντρες και άλλα τέτοια.