Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 08-12-11, 11:36
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alex-g Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλος με corolla sedan 4efte + greddy e-mange, ολόσωμη 63,5 καταλύτη 200αρι 1.1 over, 98 ron 128hp τροχο και 157 στρόφαλο μετρήθηκε στον Ανδριανακη υπάρχει εξήγηση ? και δείχνει οτι πάει πολυ παραπάνω απο αυτά π έδειξε στο dyno εμενα μ δίνει την αίσθηση ενος αυτοκίνητου αρκετών αλόγων
σε αυτο συμφωνώ! με μαμα τουρμπινα φαντάζομαι, αρα λογικοτατο αποτελεσμα! το βαρος παιζει ΜΕΓΑΛΟ και σημαντικότατο ρολο! πολλες φορες καποιος με μεγαλο αμαξι και βαρος παρολο περισσοτερα αλογα τελικά δεν μπορει να κερδισει καποιο αλλο με λιγοτερα αλογα! μεγαλη εξατμιση για μαμα τουρμπινα! αλλη εχει μηπως? 55-60 βαζουμε για την ct9.

Y.Γ Γιάννη για την μαμα τουρμπινα που λες αν δεν εχεις προβληματα και δεν θες κατι παραπανω δεν υπάρχει λογος αλλαγης! εκτος αν παρεις μοτερ με τουρμπινα χρεπι! εμενα κοντευει 170.000χλμ και τωρα αρχισε να τσιμπαει ελαχιστο λαδακι και επισκευαζεται με ενα κιτ επισκευης! και απο πιεση με το κρυο παταει και 0.75 bar (κανονικα 0.7) και δεν ειναι αλλαγμενο τπτ εκτος καταλυτη-εξατμιση-σκαστρα και φιλτροχοανη-μπουζοκαλωδια, ολα τα άλλα μαμα ειναι. Και επειδη ΕΓΩ δεν ασχολουμε με αλλαγες δεν με ενδιαφερει το δυναμομετρο! αν κανετε αλλαγες τοτε ναι οκ!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 08-12-11 στις 11:41.
Απάντηση με παράθεση