Το είπα και εχθές...
Κορόνα πηνίο = Πεταμένα λεφτά.
Το σασμαν παραμένει μακρύ από σχέση σε σχέση και πας πολύ λιγότερα χιλιομετρα, συν ότι έχει πετάξει ένα σεβαστό ποσό...
Αν θες σασμαν οι σχέσεις είναι μονόδρομος δυστυχώς.
Η ουσία στο σχεσάτο σασμαν είναι να πυκνώσουν οι σχέσεις, δλδ αλλάζοντας από 3ή σε 4η (πχ) να μην πέφτουν οι στροφές 2800 αλλά 1000 (παραδειγματα τα νούμερα), κάτι που με εργοστασίακές σχέσεις και κοντό κορονοπήνιο δεν γίνεται. Πάλι θα μένεις ξεκρέμαστος από αλλαγή σε αλλαγή. Μόνο εκεί θα δεις το μοτέρ σε όλο του το μεγαλείο.
Αν θες τη γνώμη μου, άσε το μοτέρ όπως είναι και δώσε 1500 ευρώ να φτιάξεις ένα κιβώτιο.
Τις φωτο από τα φίλτρα τις ξέχασα...
|