Συνοπτικα!!!
Βαλβιδα ρελαντι δεν θα εχεις καθως οπως φαινεται στο ατμοσφαιρικο ειναι πανω στην πεταλουδα ενω στο τουρμπο στο πισω μερος την πολλαπλης..
Λυσεις υπαρχουν πχ εγω δεν εχω ρυθμιστη ρελαντι!
Δευτερον πεταλουδα κρατας την δικια σου καθεται στις βιδες αυτες οποτε τα ηλεκτικα στον αισθητηρα της πεταλουδας δεν σε απασχολει!!
Τελος τα τουρμπο θελουν κοντους αυλους και μεγαλο plenum για να μαζευει οσο μπορει στο plenum και με συντομες διαδρομες να οδηγηθουν στον κυλινδρο λογο υπερπληρωσης και μονο..
Αυτο γινεται γιατι το ατμοσφαρικο μοτερ δεν μπορει να αποδωσει μεγαλη ποσοτητα αερος με σχετικα μικρο ευρως στροφαρισματος.
Αν αξιζει?
Προσωπικα εχω την acis στο δικο μου και μια φορα που την εβγαλα γιατι νομιζα αυτη εφταιγε που φουσκωνα τοσο ψηλα και εβαλα την μανισια ειχα την αισθηση οτι στα χαμηλα μεσσαια πηγαινα πολυ καλυτερα με την εργοστασιακη ενω η acis χαμηλα ειναι ταφος , μεσσαια κατι κανει και ψηλα σκοτονει..
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|