Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 26-11-11, 13:31
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 338
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αδελφέ σε ευχαριστώ.

Εγώ αυτο που δεν καταλαβαίνω είναι τι σόι μεγάλο σέρβις είναι αφου ουσιαστικά αλλάζουν μόνο λάδι-φίλτρα-μπουζί που έτσι και αλλιώς αλλάζουν σε όλα τα σέρβις.

Κοιτάζοντας το βιβλίο είδα οτι ουσιαστικά πέραν αυτών όλα τα άλλα είναι απλός έλεγχος, οπτικός στις περισότερες περιπτώσεις.


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap Εμφάνιση μηνυμάτων
Ποιος το είπε αυτό??

Μα καλά πόσοι μ@!@κε$ μπορεί να υπάρχουν και να λένε ότι είδαν στον ύπνο τους!!!

Η ΤΟΥΟΤΑ χρησιμοποιεί 5W30, 5W40, 10W40. Προτείνεται το 10W40 σε αυτοκίνητα που δεν κάνουν πάνω από 10.000 χλμ το χρόνο για να μην πληρώνουν τζάμπα χρήματα για το 5W40 ή ακόμα και για το 5W30.

Σ' αυτό το σέρβις τα αλλάζεις ΟΛΑ (σύμφωνα με το πρόγραμμα της ΤΟΥΟΤΑ). Δλδ : Λάδια, Φ.Λαδιού-Αέρος-Καμπίνας, Βαλβολίνες, Μπουζί, Υγρά Φρένων και αντιψυκτικά για αυτοκίνητα πριν το 2003.
Μάλιστα.

Χιλιόμετρα κάνω συνήθως κάτω απο 7.000 τον χρόνο αλλα δεν παίζει ρόλο και η θερμοκρασία (χειμόνα/καλοκαίρι) ;

Τις βαλβολίνες τις έχω αλλάξει μόνος, γενικά απο μηχανικά δεν πειράζουν τίποτα αν δεν χαλάσει απο μόνο του απ΄ότι έχω καταλάβει. Σωστά ;
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 26-11-11 στις 15:13. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση