Κοιταξτε παιδια ,δικαιως ο ανθρωπος φοβαται και ο μηχανικος καλως τον συγκρατει ,γιατι ενας κινητηρας με 185000 χλιομετρα στην πλατη και να τουρμπιστει η κομπρεσορας το ιδιο κανει,με 0.4,0.5 πιεση σε ενα μοτερ ηδη πιεσμενο και με συμπιεση 11 τοτε μαζευονται πολλοι λογοι να μην πανε ολα καλα.....!!!!!
Γενικα οπου και να δειτε,διαβασετε ,ρωτησετε θα του πουνε ειτε μια καλη επισκευη το μοτερ ειτε αλλο πιο φρεσκο!!!!Η λυση των σφυρηλατων φανταζει η πιο ιδανικη φυσικα αλλα και η πιο δαπανηρη!!!
Αν καταλαβα καλα αφου μιλας για 1 Bar δε σεν νοιαζει πιεσεις της ταξεως του 0.3-0.4 που θα μπορουσες να δουλεψεις με λιγο ρισκο στην κατασταση του μοτερ σου.....!!!ΠΟΣΑ αλογα θελεις?Με 0.3 θα παρεις 25-30 αλογα και ροπη 2-2.5 κιλα και θα δεις καλη διαφορα στο δρομο!!!
Εγω παντως θα εκανα το εξης:Ενα σετ ελατηρια -κουζινετα και μια φλαντζα να κατεβασω και λιγο συμπιεση,γυρω στο 10 και επειτα 0.4-0.5 αφοβα και με το κεφαλι σου ησυχο!Το κοστος για ενα φρεσκαρισμα τετοιο και επιβαλλεται στην κατασταση του μοτερ σου αλλα και δεν θα σου κοστισει και πολλα λεφτα!
Αν θες πολλα αλογα με 1 bar και τετοια η λυση των σφυρηλατων ειναι μονοδρομος!
Αλλα οπως εισαι χωρις να φρεσκαρεις μην σηκωσεις ουτε 0,05!!!Θα το χαλασεις και θα ειναι κριμα.....!!!!

ΥΓ: Μια δυναμομετρηση φυσικα και πρεπει να κανεις να δεις αν ολα πανε καλα,χωρις αυτο βεβαια να σημαινει οτι αν βγαλεις τα σωστα ,θα πρεπει να σηκωσεις και πιεση αφοβα μετα.....Η δυναμομετρηση δεν ειναι πανακεια......