Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 20-11-11, 20:20
Το avatar του χρήστη termagazis
termagazis Offline:

Μέλος
 
Εγγραφή: 09-06-2009
Μοντέλο: ΑΕ101
Περιοχή: Αραχωβα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 140
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 210
termagazis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Εμενα κάνει ενα κροταλισμα σαν αυτο που λετε (σε 4E-FTE) αλλα δεν ειναι απο βαλβιδες γιατι 1ον) το κανει μονο με εντελως κρυο το μοτερ με ανεβασμενο ρελαντι στις 1500 στροφες περιπου και 2oν) αν βγαλω την φυσα της βαλβιδας που φαινεται στην φωτο δεν ακουγεται τπτ!!! αυτη η βαλβιδα λεει στο toyota EPC valve assy, air control (ιδια εχει και στο 4E-FE), γιατι μου κροταλιζει με κρυο μοτερ? αν ξερει κανεις μου λεει! για το αλλο μοτερ πιστευω και εγω αυτο που ειπε ο Pilotos7. Αν υπάρχει τετοια βαλβιδα και στo 4A-FE μπορει να το κανει αυτη? δεν δοκιμαζετε οπως εκανα εγω να της βγαλετε την φυσα ενω δουλευει το μοτερ?
δεν γνωριζω καν η δεν μπορω να προσδιορισω τι ειναι αυτη η βαλβιδα που λεσ.παντως αν δεν ειχαν κλειδωσει το γραναζι του εκκεντροφορου εισαγωγης με βιδακη κ εστριψε,αν κατα την επανατοποθετηση δεν το στριψαν(κουρδισαν)ξανα ειναι 1000% σιγουρο οτι ειναι απο αυτο.καταρχην αν ειναι απο διακενο βαλβιδων (αλλα ειναι ετσι κ αλλιως σωστο) τοτε οταν ζεστενοταν το μοτερ θα εκοβε η εστω θα ελλατωνοταν αισθητα το κροταλισμα.ας μας απαντησει σε αυτο που του λεω για το κουρδισμα του εκκεντροφορου γιατι ειναι πολυ βασικο.
__________________
Απάντηση με παράθεση