για πολλα πραγματα το αμαξι δεν ειναι κατασκευασμενο, οπως πχ εχουμε ενα μαμα μοτερ και το μετατρεπουμε σε turbo! ή εχει αλλο μοτερ επανω και εμεις βαζουμε ενα πολυ δυνατοτερο! και αλλα πολλα, οπως καταλαβαινεις ολα ειναι θεμα κυριως απο την τοποθετηση-μετατροπη και παρα πολλους παραγοντες! οταν ομως το 90% για να μη πω παραπανω δεν εχει προβλημα και ενα μικρο ποσοστο κατι επαθε αυτο δεν σημαινει οτι φταιει το υγραεριο αλλα κατι αλλο στην εγκατάσταση! αν εφταιγε το υγραεριο σχεδον ολοι ή ολοι θα ειχαν προβληματα! κατι δεν εγινε σωστα στην μετατροπη και γιαυτο εγινε η ζημια! και παλι θα πω πως πρεπει να ειναι λαθος του εγκαταστατη και ισως απο λαθος μειγματα ακομα και απο λαθος επιλογη στα μπουζι! τελικα ο ιδιοκτητης του αυτοκινητου δεν απεδωσε ευθυνες στον εγκαταστατη? αν μαθεις περισσοτερα καλο θα ηταν να τα μοιραστεις μαζι μας γιατι σιγουρα μας ενδιαφερει το θεμα! δεν εχω εγώ ακομα υγραεριο, αλλα καποια στιγμη μάλλον θα βάλω!
|