Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #443  
Παλιά 26-10-11, 10:26
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 395
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Για εμένα ο 2zz είχε την ατυχία να αποτελέσει το κύκνειο άσμα της ΤΟΥΟΤΑ στις γρήγορες εκδόσεις και τη στροφή της εταιρίας στην οικολογία και τους οικονομικούς κινητήρες. Ήταν ουσιαστικά θέμα μάρκετινγκ και στρατηγικών αποφάσεων που λήφθηκαν τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή με αποτέλεσμα να μη δοθεί σε αυτόν τον επίσης πολύ καλό κινητήρα η δέουσα προσοχή... Όσο για το πόσο απαρατήρητος πέρασε, μη ξεχνάμε ότι κυκλοφόρησε σε πάρα πολλές χώρες, κυρίως εκτός Ευρώπης και ότι ο lotus, μία εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, ακόμα τον χρησιμοποιεί στα μοντέλα της... Και τον έχει εξελίξει ακόμα περισσότερο... Αυτό κάτι λέει...
ενα μοντελο μια εταιρια δεν λεει κατι για μενα και μην ξεχνας η lotus εβαλε αυτο το μοτερ(vvtli) γιατι δεν τα βρηκε με την honda(type r) που ηταν το αρχικο project της,απλα ο vvtli ηταν η δευτερη επιλογη τους.
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση