Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #442  
Παλιά 25-10-11, 17:16
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 889
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος Εμφάνιση μηνυμάτων
τα εχουν πει τοσα χρονια οι ιαπωνες με τον τροπο τους τι σημαινει 20v και τιποτα δεν ηταν τυχαιο που πουλησε παγκοσμιος αυτος ο κινητηρας και χρησιμοποιηθηκε στα περισσοτερα jap cars project σε αντιθεση με τον vvtli που περασε απλα απαρατηρητος!
Για εμένα ο 2zz είχε την ατυχία να αποτελέσει το κύκνειο άσμα της ΤΟΥΟΤΑ στις γρήγορες εκδόσεις και τη στροφή της εταιρίας στην οικολογία και τους οικονομικούς κινητήρες. Ήταν ουσιαστικά θέμα μάρκετινγκ και στρατηγικών αποφάσεων που λήφθηκαν τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή με αποτέλεσμα να μη δοθεί σε αυτόν τον επίσης πολύ καλό κινητήρα η δέουσα προσοχή... Όσο για το πόσο απαρατήρητος πέρασε, μη ξεχνάμε ότι κυκλοφόρησε σε πάρα πολλές χώρες, κυρίως εκτός Ευρώπης και ότι η lotus, μία εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, ακόμα τον χρησιμοποιεί στα μοντέλα της... Και τον έχει εξελίξει ακόμα περισσότερο... Αυτό κάτι λέει...
__________________
Lift, lift, lift...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 26-10-11 στις 10:51.
Απάντηση με παράθεση