Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος
τα εχουν πει τοσα χρονια οι ιαπωνες με τον τροπο τους τι σημαινει 20v και τιποτα δεν ηταν τυχαιο που πουλησε παγκοσμιος αυτος ο κινητηρας και χρησιμοποιηθηκε στα περισσοτερα jap cars project σε αντιθεση με τον vvtli που περασε απλα απαρατηρητος!
|
Για εμένα ο 2zz είχε την ατυχία να αποτελέσει το κύκνειο άσμα της ΤΟΥΟΤΑ στις γρήγορες εκδόσεις και τη στροφή της εταιρίας στην οικολογία και τους οικονομικούς κινητήρες. Ήταν ουσιαστικά θέμα μάρκετινγκ και στρατηγικών αποφάσεων που λήφθηκαν τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή με αποτέλεσμα να μη δοθεί σε αυτόν τον επίσης πολύ καλό κινητήρα η δέουσα προσοχή... Όσο για το πόσο απαρατήρητος πέρασε, μη ξεχνάμε ότι κυκλοφόρησε σε πάρα πολλές χώρες, κυρίως εκτός Ευρώπης και ότι η lotus, μία εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, ακόμα τον χρησιμοποιεί στα μοντέλα της... Και τον έχει εξελίξει ακόμα περισσότερο... Αυτό κάτι λέει...