Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 18-10-11, 23:23
pcline Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-06-2009
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 38
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 198
pcline είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
πισω απο το τιμονι ειναι η φλασιερα που λεμε, που εχει επανω τα φλας κτλ, για να γυρνανε τα φλας στις στροφες στις αρχικες τους θεσεις εχει κατι πλαστικα που πιεζονται, αυτα αποκλειεται να σου ταιριαζουν, επισης οι καλωδιωσεις για την κορνα κτλ, και φυσικα δεν θα παιζει ο αεροσακος στο αλλο τιμονι μιας και θελει πολλα πραγματα επιπλεον, εχει και εγκεφαλο δικο του. Εγώ σε ΕΕ111 εβγαλα το τιμονι με τον αεροσακο και εβαλα ενα που ειχα σε starlet aftermarket και δεν δουλευε το κουμπι της κορνας, εβαλα ενα αλλου και δεν εχω επιστροφη στα φλας οταν στριβω, δλδ αν δεν το κανω με το χερι αναβει συνεχεια το φλας. Αυτα τα προβληματα θα εχεις και δεν θα εχεις αεροσακο, στο πολυσφηνο πιστευω πως κανει νομιζω ιδια ειναι ολα.
Ο αεροσακος λογικο να μην δουλευει γιατι το δικο μου δεν εχει καν. η κορνα αν δεν κανω λαθος ειναι με ενα απλο καλωδιο και κανει και σωμα το τιμονι εσωτερικα. εμενα βασικα με ενδιαφερει να καθεται σωστα και να στριβει σωστα. ετσι και αλλιως το αμαξι μου αν θες ο μονος αυτοματισμος που εχει ειναι τα φλας. οταν το ειχα βγαλει εχει ενα παξιμαδι 19 και εκγοπες που μπαινει το τιμονι
Απάντηση με παράθεση