Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #36  
Παλιά 08-10-11, 15:41
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mixalhs_23 Εμφάνιση μηνυμάτων
το προβλημα ειναι οτι ο ανταπτορας ειναι μικρος και δεν θυληκωνει εχει μεγαλο καινο για αυτο εβαλα της γωνιες.
μα γιαυτο σου λεω να χρησιμοποιησεις ενα μικρο κομματι ισιο κολαρο (οσο μικροτερο γινεται),αντι της γωνιας που εβαλες ,να πιασεις με το σφιγκτηρα απο την μια μερια του κολλαρου τον ανταπτορα και απο την αλλη μερια με αλλο ενα σφιγκτηρα πιασε το BMC .....ετσι θα χεις μια γωνια λιγοτερη και σως με λιγη προσπαθεια το ΒΜC να κατσει στην θεση που καθεται το εργοστασιακο φιλτροκουτι....ή τουλαχιστον θα κατσει στην ιδια θεση που το χεις τωρα αλλα οι σωληνες θα ναι πιο μακρια απο την μηχανη και με λιγοτερες κουρμπες

http://www.youtube.com/watch?v=p7sBs...eature=related παρατηρησε το κοκκινο κομματακι κολλαρο που συνδεει BMC με τον ανταπτορα ...τοσο χρειαζεσαι κι εσυ ....
Απάντηση με παράθεση