Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 04-10-11, 13:01
Το avatar του χρήστη abstavros
abstavros Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 27-03-2011
Μοντέλο: Celica AT200/ST205 FWD
Περιοχή: Αλεξανδρούπολη
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 95
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 184
abstavros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
αν δεν κανω λαθος σχεδον σε ολα τα κεντρομηχανα αμαξια (πχ mr2 lotus elise porsche cayman κτλ ) το μοτερ και σαζμαν ειναι σε εγκαρσια διαταξη οπως ακριβως και στα μπροστινοκινητα ,μιας και "καθονται" ακριβως πανω απο τους κινητηριους τροχους και δεν χρειαζεται αξονας για να μεταφερει την κινηση στο διαφορικο .....Η μονη περιπτωση που ενα σαζμαν "πισωκινητου" διαφερει απο του μπροστινοκινητου ειναι οταν εχουμε το μοτερ μπροστα και κινηση πισω ή τετρακινηση. Οποτε ειτε το μοτερ-σαζμαν ειναι τοποθετημενο στο διαμηκη αξονα ωστε να συνδεθει με τον αξονα μεταδοσης(πισωκινητο) ή ειναι εγκαρσια τοποθετημενο και το διαφορικο μπροστα ειναι μεταποιημενο ωστε να κουμπωσει πανω του ο αξονας μεταδοσης.....

Με λιγα λογια το σαζμαν σου λογικα δεν εχει καποια διαφορα με οποιοδηποτε προσθιοκινητο..
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Νομιζω ειναι απο παλιό mr2. Καλα τα λεω Πάνο?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από christojr1 Εμφάνιση μηνυμάτων
Εχει διαφορα οτι στο πισωκινητο δεν εχεις κατευθυντιριους τροχους αλλα σταθερους... Ειχε κανει αγωνα στην αρχη να βρει καλες βαλβολινες για να μην "μουγκριζει" το διαφορικο.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
εχεις δικιο ,αυτο δεν το χα σκεφτει..
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
το σασμαν ειναι απο MR2 TURBO SW20. αυτο το ομορφο με τα ανακλινομενα φαναρια.
ειναι ιδιο με τα προσθιοκινητα. απλα ειναι αναποδα ο επιλογεας εξωτερικα. με την καλη συνταγη του μακατου πανευκολα σκατζαρει και βαζεις απο celica και εγινε προσθιοκινητο.

επισης οι μπροστινοι τροχοι εχουν μεγαλυτερη τριβη απο τους εμπρος λογω μεγαλυτερου τοξου κυλισης....

τα δε ημιαξονια απο το mr2 ειναι τα πιο χοντρα που υπαρχουν!!!!
To σασμάν του MR2 δεν έχει καμία διαφορά με ενός μπροστοκίνητου, εκτός από τον επιλογέα ταχυτήτων επάνω στο σασμάν (όπως σωστά είπε ο MARMEL) και της αριστερής βάσης του κινητήρα.
Τώρα, αν στο ένα δεν στρίβουν οι ρόδες (αφού είναι πίσω) και στο άλλο στρίβουν, όλη την δουλειά την κάνουν οι εμπρός μπιλιοφόροι (της ρόδας).
Και από θέμα αντοχής δεν διαφέρει πουθενά από ένα 4κινητο, ακόμα και στα ημιαξόνια.

Γι' αυτό μου έκανε εντύπωση που το ανέφερε σαν πισωκίνητο ο MARMEL.
Απάντηση με παράθεση