αν δεν κανω λαθος σχεδον σε ολα τα κεντρομηχανα αμαξια (πχ mr2 lotus elise porsche cayman κτλ ) το μοτερ και σαζμαν ειναι σε εγκαρσια διαταξη οπως ακριβως και στα μπροστινοκινητα ,μιας και "καθονται" ακριβως πανω απο τους κινητηριους τροχους και δεν χρειαζεται αξονας για να μεταφερει την κινηση στο διαφορικο .....Η μονη περιπτωση που ενα σαζμαν "πισωκινητου" διαφερει απο του μπροστινοκινητου ειναι οταν εχουμε το μοτερ μπροστα και κινηση πισω ή τετρακινηση. Οποτε ειτε το μοτερ-σαζμαν ειναι τοποθετημενο στο διαμηκη αξονα ωστε να συνδεθει με τον αξονα μεταδοσης(πισωκινητο) ή ειναι εγκαρσια τοποθετημενο και το διαφορικο μπροστα ειναι μεταποιημενο ωστε να κουμπωσει πανω του ο αξονας μεταδοσης.....
Με λιγα λογια το σαζμαν σου λογικα δεν εχει καποια διαφορα με οποιοδηποτε προσθιοκινητο..
|