Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 03-10-11, 13:25
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
αν δεν κανω λαθος σχεδον σε ολα τα κεντρομηχανα αμαξια (πχ mr2 lotus elise porsche cayman κτλ ) το μοτερ και σαζμαν ειναι σε εγκαρσια διαταξη οπως ακριβως και στα μπροστινοκινητα ,μιας και "καθονται" ακριβως πανω απο τους κινητηριους τροχους και δεν χρειαζεται αξονας για να μεταφερει την κινηση στο διαφορικο .....Η μονη περιπτωση που ενα σαζμαν "πισωκινητου" διαφερει απο του μπροστινοκινητου ειναι οταν εχουμε το μοτερ μπροστα και κινηση πισω ή τετρακινηση. Οποτε ειτε το μοτερ-σαζμαν ειναι τοποθετημενο στο διαμηκη αξονα ωστε να συνδεθει με τον αξονα μεταδοσης(πισωκινητο) ή ειναι εγκαρσια τοποθετημενο και το διαφορικο μπροστα ειναι μεταποιημενο ωστε να κουμπωσει πανω του ο αξονας μεταδοσης.....

Με λιγα λογια το σαζμαν σου λογικα δεν εχει καποια διαφορα με οποιοδηποτε προσθιοκινητο..
Απάντηση με παράθεση