Οι διαφορές (με την TS σε μαμά κατάσταση) δεν είναι μόνο χαοτικές: απλά δεν κάθεσαι να συζητήσεις.
Με εργοστασιακό φίλτρο στον παπά η TS μοιάζει να μην μπορεί να αναπνεύσει, σαν να έχει στην εισαγωγή τάπα και δεν μπορεί να πάρει αέρα.
Το πόσο βοηθάει η απελευθέρωση της αναπνοής της μπορεί να το διαπιστώσει πανεύκολα κάποιος κάτοχος. Η προσωπική μου εμπειρία από δύο TS (pre facelift & facelift) λέει πως και μόνο η τοποθέτηση ενός panel στο φιλτροκούτι κάνει το αυτοκίνητο πιο νευρικό, ενώ η χρήση μίας καλής και σωστής φιλτροχοάνης πραγματικά το μεταμορφώνει.
Από εκεί και πέρα, πολλά μπορεί να κάνει κάποιος σε ατμοσφαιρικό ή supercharged ή και turbo επίπεδο, αλλά τότε οι συγκρίσεις είναι λίγο ... άχρηστες.
Πάντως, και μόνο το γεγονός ότι επιχειρείται σύγκριση μεταξύ δύο ατμοσφαιρικών μοτέρ (σε διαφορετικά αυτοκίνητα), αντίστοιχης φιλοσοφίας που έχουν παραπλήσιες ιπποδυνάμεις (μιλάω για το πρώτο typeR), με το ένα να έχει 200cc μεγαλύτερη χωρητικότητα, μόνο θετικά μπορεί να εκλαμβάνεται για τον μικρότερης χωρητικότητας κινητήρα.
Και τα δύο σύνολα είναι καλά, απευθύνονται σε διαφορετικές περιοχές του ίδιου κοινού και προσφέρουν συγκινήσεις σε όσους ξέρουν, θέλουν και μπορούν. Από εκεί και πέρα, περί ορέξεως, λόγος ουδείς.
ΥΓ: Αφήστε που η TS σε εργοστασιακή μορφή δεν έβγαζε ποτέ 192 άλογα, αλλά κάτι ... ψιλά παρακάτω.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|