Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 18-09-11, 22:36
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
ρε συ εχω δωσει πολλα δεν τα διαβαζεις?
www.waterfuel.gr
www.hydrofuel.gr
www.hydrofuelsys.com
δες και προηγουμενα ποστς μου γιατι ειναι απειρα!!!
Παιδια επειδη δεν μπορώ να λεω συνεχεια τα ιδια, όποιος ενδιαφερεται ας διαβασει από την αρχη τι εχω γραψει εγώ και ο davarisx γιατι μονο εμεις φαινεται πως ψαχνομαστε πολυ και μετα αν έχετε αποριες και ιδεες υλοποίησης πειτε. Εχω φαει 2 εβδομαδες και απειρες ωρες και δοκιμές για αυτα τα πραγματα δεν στηριζομαι μονο σε οτι διαβαζω και οτι λενε αλλοι! αν δεν κανουμε δοκιμες να τα δουμε με τα ματια μας τιποτα δεν ειναι 100% σιγουρο. Νομιζω τα εχω γραψει παρα πολυ αναλυτικά. Περιμενω να φερουμε στην δουλεια κελυφη φιλτρων νερού γιατι τελειωσαν και μετα θα ξεκινησω το συστημα για το αμαξι. Ηδη εχω βρει μαγαζια με ανοξειδωτα εξαρτηματα και λαμαρινες INOX 316 για να κοψω τα φυλα που θα χρειαστουν για την παραγωγη υδρογονου και οξυγονου. Τα ηλεκτρικα μερη τα βασικα ηδη τα εχω, δλδ καλωδιωσεις, ασφαλειες, ρελε κτλ αλλα θα βαλω και εναν διακοπτη ON-OFF. To μονο κακο ειναι πως με τον Hydrogen seperator υγρού τυπου θα χρειαστω περισσοτερο χωρο, ενώ του ξηρού πιάνει λιγότερο! ευτυχώς το 1300αρι μοτερ μου αφηνει πολυ χωρο μεσα στο αμαξωμα!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 18-09-11 στις 22:44.
Απάντηση με παράθεση