Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #119  
Παλιά 16-09-11, 23:56
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
ψαξε λιγο το θεμα με τις τουρμπινες , θα υπαρχει καποια που να σπουλαρει καλυτερα και γρηγοροτερα οι κκκ που φορανε τα vag ειναι καλες σε αυτο (π.χ ko4s ) ,και για τις hks σε συγκριση με αντιστοιχες greedy εχω ακουσει το ιδιο απο ανθρωπο που στο ιδιο μοτερ δοκιμασε greedy g25 και hks το4z ,παροτι η hks εχει παροχη σε αλογα (μεγαλυτερη ελαφρα )τουρμπιζε απο τις 3000-3500 αντι 4500 και καταφερνε να αποδιδει περισσοτερα αλογα και ροπη σε ολο το φασμα μεχρι κοφτη (παντα στην ιδια πιεση συγκριτικα)

προς θεου εγω δεν ειμαι ειδικος αλλα για να τουρμπισεις απο χαμηλα θες καυσαερια (ροικη κεφαλης? συμπιεση.. εκκεντροφοροι, low backpressure εξατμισης?? ) και την καταλληλη τουρμπινα,οσο το δυνατον ποιο ευστροφη αρκετα μεγαλη αν θες αλογα ψηλα αλλα οχι πολυ μεγαλη γιατι το μοτερ θα αργει πολυ να την γυριζει λογω κυβικων ,με αποτελεσμα να τουρμπιζεις πολυ ψηλα...
Απάντηση με παράθεση