Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 16-09-11, 15:40
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
εξατμιση εφτιαξα εγω χειροποιητη με ελευθερο καταλυτη hjs 200αρι ,45mm σωληνα (φοραμε 42mm μαμισια ) και ελευθερα καζανια πριν δυο χρονια ...το αμαξι ειχε παρει στο δρομο μετρημενες 3-4 καροτσες ,πηγαινε αισθητα καλυτερα σε σχεση με πριν ειδικα οταν αλλαξα τον καταλυτη...στο δυναμομετρο απο 97-98 που βγαζουν τα μοτερ μας εγω ειδα το δικο μου να κραταει ~104,5-105hp απο 5500μεχρι 6600 αλλα επειδη μαλλον εχει ξεχειλωσει η εξατμιση ,εχω χασει 3-5 αλογα μεσαιες στροφες τωρα...

Οποτε θα σου προτεινα να αλλαξεις καταλυτη,να κρατησεις μαμισια διατομη σωληνας (για να κρατησεις συμπιεση και να μην χασεις αλογα χαμηλα) και αν θες γλυκο μπασο ηχο,βαλε χοντρα κυλινδρικα ελευθερα καζανια(μεσαιο-τελικο) ,εγω παντως αν ξανα εφτιαχνα εξατμιση θα εβαζα τελικο group n για ποιο ξερο αγωνιαρικο ηχο.....


με το bmc και μια καλη εξατμιση θα δεις γυρω στα 106-108hp αν το μοτερ σου ειναι σε καλη κατασταση
Απάντηση με παράθεση