Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 10-09-11, 18:03
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
εμεις οι 1400αρηδες τι να πουμε που η μεγιστη ροπη εμφανιζεται γυρω στις 5500σ.α.λ και η μεγιστη δυναμη στις 5800???βεβαια εμεις εχουμε περθωριο να στροφαρουμε μεχρι 6600 οπωτε εκει ψηλα αποδιδει καλα.... εχω κρατησει τις δυναμομετρησεις απο το dastek κατσε να δω ,νομιζω ειναι ενα 1600αρι Ε12 μεσα


χμμμ εχω μια δυναμομετρηση απο corolla 1.6 16v αλλα δεν αναφερεται αν ειναι vvti...κραταει γυρω στα 15-15,5kg.m ροπη απο απο 4000 μεχρι 5000σ.α.λ και μετα πεφτει . Βγαζει γυρω στα 113 αλογα απο τις 5500 μεχρι τις 6500 με "peak" ~115hp στις 5800σ.α.λ...

το 1.6 vvti στροφαρει 6500? ή εχει κοφτη 6200???
ισως το μοτερ που περιεγραψα να ναι 4AFE κι οχι 3ΖΖFE

Υ.Γ Δεν παιζει τοσο πολυ ρολο που ειναι το μεγιστο της ροπης αλλα σε ποσο φασμα απλωνεται και κρατιεται ψηλα η ροπη.
π.χ τυχαιο παραδειγμα αν απο τις 2500σ.α.λ εχεις διαθεσιμη ροπη πανω απο 14,5kg.m ροπη ,μεχρι τις 6000σ.α.λ και απλα κανει ενα "peak" η ροπη σου στα 15,5 kg.m στις 5000,αυτο δεν σημαινει οτι εχεις υψηλοροπο αυτοκινητο,το αντιθετο μαλιστα...για N/A 1600 θα θεωρειται αρκετα ελαστικο απο χαμηλα

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 10-09-11 στις 18:32. Αιτία: Edit...
Απάντηση με παράθεση