Εγώ βάζω οτι βρω σε ιαπωνική ή Ευρωιαπωνική σε 10/40 ημισυνθετικά πάντα. Παλιότερα ειχα βάλει και 5/40 στην αρχη για να καθαρισει λιγακι το μοτερ αλλα μετά παντα μονο 10/40. Αλλαγή κάθε 5000χλμ τα λάδια και 10000χλμ και το φιλτρο. Οποτε με τετοια αλλαγη δεν υπαρχει και λογος να δινω πολλα ευρώ παραπανω για full συνθετικά λάδια. Εξάλλου δεν ειδα και καμια διαφορα οταν τα έβαζα. Το 4λιτρο αυτά που βρισκω εχουν απο 25-30 ευρώ αναλογα την μάρκα. Το 5/40 επειδη ειναι λεπτοτερο ειναι ευκολοτερο να το τσιμπήσει η τουρμπινα. Και εμενα ηδη καιει λιγο λαδακι από τον άξονα οχι σε ανησυχητικα επίπεδα όμως.
|