Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 27-08-11, 15:47
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 295
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Δεν ξερω...σε 10w/40 που βαζω εγω στο 1.4 vvti που στροφαρει 6600 δεν εχω δει καταναλωση(αν εκαψε και 50-100ml ανα 7500χλμ δυσκολο να το παρατηρησω,αλλα το λαδι παντα στην ιδια σταθμη φαινοταν )...και πιστεψε με ειδικα τον πρωτο καιρο το τσεκαρα συνεχεια ,για να σιγουρευτω οτι και η επισκευη πετυχε και οτι το λαδι ειναι σωστο...
Ισως αν εβαζα 5w/40 οπως φορανε τα Τoyota απο εργοστασιο να μου εκαιγε κι εμενα λιγο,δεν το χω δοκιμασει...ισως το swift επειδη στοφαρει πανω απο 7000 κι εχει καποια αρκετα χλμ υποθετω ,να τσιμπαει ,γιατι το MOTUL ειναι πολυ λεπτορευστο συνθετικο για να μειωνει δραστικα τις τριβες ειδικα σε 5w/40 οποτε λογικο να καιγεται και ποιο ευκολα ,γιαυτο εξαρχης εβαλα 10w/40 εγω να μην βλεπω καταναλωσεις λαδιου ..ειναι θεμα ψυχολογικο χαχαχαχ

οσο για το ENEOS ναι ειναι κορυφαιο για τα γιαπωνεζικα ,εχω ακουσει οτι ειναι ακριβο ομως,δεν το χω ψαξει ειναι η αληθεια ...
ειμαι ικανοποιημενος με το MOTUL,το βρισκω σε νορμαλ τιμες και σε μαμα μοτερ δεν υπαρχει λογος να κανω περαιτερω πειραματα και να ξοδευω παραπανω....
Απάντηση με παράθεση