Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap
Για να μην την πάθεις και ψάχνεσαι...πριν ξεκινήσεις να κατεβάσεις μοτέρ για υπερκυβισμό, άνοιξε πρώτα το κεφαλάρι και κάνε μετρήσεις στους κυλίνδρους για οβάλ. Αν είναι ΟΚ τότε συνέχισε και παραπέρα. Αν έχει οβάλ τότε ψάξε να βρεις ένα καλό μπλοκ και βάλε εκείνο.
Και λέω άνοιξε μόνο το κεφαλάρι για αρχή, γιατί αν έχεις πρόβλημα το ξανακλείνεις με μια καινούρια φλάντζα κεφαλής (30€) μέχρι να βρεις κορμό.
Τα χιτώνια είναι η καλύτερη λύση αλλά ξεφεύγεις σε κόστος.
Πρόσεξε επίσης τα πράγματα που θα πάρεις (μπιέλες, στρόφαλος) να τα μετρήσεις και αυτά πριν τα αγοράσεις.
Όλα τα άλλα καινούρια και μαμά ΤΟΥΟΤΑ, για να έχεις το κεφάλι σου γερό!
Και ξαναλέω : Αν δεν ελέγξεις κορμό μην ξεκινάς τον υπερκυβισμό!
|
σιγουρα πριν κανω οτιδιποτε θα μετρησω κυλινδρους ειτε ανοιξω το δικο μου ειτε παρω αλλο κορμο. στα μοτερ που εχουν αλλαξει shortblock εχουν διαφορες οι κυλινδροι σαν μιγμα μεταλλου απο αυτα που ειχαν το θεμα με το λαδοκαψιμο η ειναι το ιδιο?