Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #36  
Παλιά 25-08-11, 18:24
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Αν η διαφορα της απλης με της ανοξειδωτης ειναι πχ πανω απο 300 ευρώ και εχεις θεμα με τα οικονομικα εχει μεγαλη σημασια. Οπως ειπα ξανα το σταρλετ εγινε τροπετο και εχασα παρα παρα πολλα ευρώ και εβγαλα μονο 2500 ευρω απο αυτα που πουλησα! οποτε κοιτουσα μονο απο που να γλιτωσω χρηματα, δεν με ενδιαφερουν ουτε αλλα intercoooler, ουτε ανοξειδωτες εξατμισεις και ακριβες κατασκευες! η εξατμιση ειναι αλλη στην corolla, το τελικο μονο και ο καταλυτης ειναι ιδιος! παει μια χαρα και ειμαι 100% ευχαριστημενος. Εγώ απλα ηθελα να βγαινει ποιο ευκολα η τουρμπινα χωρις να λυνω και ψυγειο και βαση και οχι ακριβες κατασκευες! αν μπορουσε με την ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ εξατμιση χωρις αλλαγες αλλες να μπουν φλαντζες πλακακια δλδ ωστε να λυνει το downpipe εχει καλως, αλλιως απλα θα λυνω ψυγειο και βαση μηχανης-σασμαν οταν θα θελω να κατεβασω τουρμπινα, δεν χρειαζεται και συνεχεια μια στα ποσα χρονια θα γινει αυτο! από το 2003 εχω το μοτερ και την εχω κατεβασει 2 φορες, και η μια επειδη κατι ειχα ξεχασει να βαλω και εριχνα πολλες καντιλες μετα!!!!
Μη το παμε σαν τον αλλον τον ηλεκτρολογο που μου πε να βρω πλεξουδα απο GT και να μου φτιαξει νεα πλεξουδα για να παιξει το στροφομετρο! δλδ κοστος πανω απο 500 ευρω+!!! δλδ ελεος! εγω που το εφτιαξα να παιζει μηπως ειμαι ΜΑΓΟΣ?
Απάντηση με παράθεση