Αυτα που λες ειναι για μετά ομως όχι για την αρχικη μετατροπη! αυτα δεν ειναι αναγκαια. Εμενα στο Starlet ep82 ειχε παει 1600 ευρώ που αφορά τοποθετηση μηχανικα+ηλεκτρικά με μαμα i/c απο πανω και μαμα σκαστρα, αλλαγη σε νεα μονο οτι ειναι απολυτως αναγκαιο, δλδ ιμαντες, λαδια, μπουζι, βαλβολινες κτλ. το σασμαν μπηκε το δικο μου απο το ατμοσφαιρικο μοτερ, και με εξατμιση δεν ασχοληθηκε, αντι για downpipe ήταν ο μαμα καταλύτης.
Μετά που πηγα το μοτερ εκει με το σασμαν του GT επανω φορεμενο ολα κομπλε πηρε 1000 ευρώ μαζι με ηλεκτρικά, αλλα και παλι χωρις εξατμιση-intercooler, η τιμή ειχε μαζι πισω φρενα απο ΑΕ101, καθώς και μπαρα θόλων μπροστινή 3 σημείων από G6.
Στην αρχη που εβαλα εξατμιση 55αρα απλη οχι ανοξειδωτη πηγε 350 ευρώ με ενα τελικο καζανακι της grapnel. (οχι downpipe).
Mετα που εβαλα καταλυτη από κατω νομίζω 180 ευρώ.
Μετατροπή στην corolla για εξατμιση κανα 200αρι αλλα καταλυτη και τελικο καζανακι αυτα που ειχα στο starlet.
Το intercooler εβαλα εγώ μονος μου το μαμα μπροστά με σωληνες απο την δουλεια μου οποτε δεν κοστισε τπτ.
Σκαστρα Greddy RS type (δεν ειναι γνησια, κανα 40αρι απο ebay).
Φιλτροχοανη ειχα απο πριν αλλα δεν ειναι ακριβες με 20-30 ευρώ βρισκεις.
Αυτα εν ολίγης.
|