Θέμα: 4E-FTE GT-GLANZA
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #18  
Παλιά 25-08-11, 17:56
anivas86 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2010
Μοντέλο: mr2 4a-gte
Περιοχή: athens
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 313
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 219
anivas86 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PANOS SPEED Εμφάνιση μηνυμάτων
ισως η προταση ειναι χαζομαρα...αλλα γιατι δε βαζετε και τιμουλες με το ποσο κοστισε ολη η μετατροπη στο καθενα σας για να ξερουν και οι μελλοντικοι turbatoi και ποσο χρονο πηρε η ολοκληρωση αλλα ακομα γιατι οχι και καμια δυναμομετρηση για να δουμε αποτελεσματα
θα σου πω για το παλιομοτερ(4efte) γιατι σιγοθρα σπο το αλλο θα σε πονεσει η τσεπουλα και η καρδουλα!καταρχην την μετατροπη 4efte σε corolla e11 την πηρα ετοιμη...αλλα τα υπολοιπα που αναφερω πιο κατω ειναι τι εκανα εγω,εχουμε και λεμε:
1)τουρμπινα service και μεγαλωμα 300ευρω
2)πολλαπλη εξαγωγης 400ευρω(στον παπαδοπουλο μεσο γνωστου)
3)downpipe,σωληνες intercooler και εισαγωγης,εξατμισακι external wastegate ολα ανοξηδωτα!!!(στο σκριβανο!!!και πλεον μονο εκει παω!!) 600ευρω
4)σακουλα υαλοκαθαριστηρων 30ευρω
5)μπεκ 100ευρω
6)safc2 200ευρω(+50με100 να το προγραμματισει)
7)turbosmart βαλβιδα ρυθμισης πιεσης και οχι φτηνιαρικια για να σηκωσω 1.1bar 50ευρω(μεταχειρο)
8)external wastegate της tial 250ευρω
συνολο???????????
Απάντηση με παράθεση